Verzending en Bezorging

Bezorgen en Afhalen

Phonediscounter.nl biedt u verschillende verzend en bezorg methodes aan voor bestellingen en reparaties die geplaatst zijn via onze online winkel, afhankelijk van de plaats waar u woont. U kunt uw bestelling of reparatie natuurlijk ook ophalen in onze winkel in Zoetermeer. Een kopje koffie staat dan voor u klaar.

Verzend en bezorgmethodes

Voor productbestelling via webshop:

  • Thuisbezorging door PostNL
  • Bezorging op locatie binnen Zoetermeer door Phonediscounter.nl

Voor reparatie:

  • Per post opsturen van uw smartphone of tablet en na reparatie uw smartphone of tablet per post weer ontvangen.
  • Per post opsturen van uw smartphone of tablet en na reparatie zelf afhalen in filiaal.
  • Transport door PhoneDiscounter.nl (Alleen mogelijk ingeval telefoonreparatie in Zoetermeer is)

Voordelen per post opsturen van kapotte smartphone of tablet ter reparatie:

  • Zelf kiezen wanneer u het verstuurd
  • Binnen 24 uur gerepareerd
  • Online en veilig betalen via iDeal
  • U betaalt alleen de verzendkosten voor het zelf opsturen van uw smartphone of tablet.
  • Reparaties die per post door ons worden verstuurd komen voor onze rekening.

Bezorgtermijn

Op werkdagen voor 18:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Bezorging door Phonediscounter.nl vindt plaats binnen 24 uur en door PostNL van dinsdag tot en met zaterdag. Het kan echter zijn dat een artikel (momenteel) uitverkocht is. Mocht dit het geval zijn, dan proberen we u hier z.s.m over te informeren.

Bezorging en/of transport op locatie door Phonesdiscounter.nl

Wanneer u woont of werkt in Zoetermeer, kunt u ervoor kiezen dat Phonesdiscounter.nl uw bestelling of reparatie product persoonlijk bij u thuis of werk aflevert. In dat geval kunt u bij ons ook per pin of contant afrekenen. Daarnaast heeft u betreft de reparatie de mogelijkheid dat u uw kapotte smartphone of tablet ter reparatie middels post op te sturen. Wel willen wij u graag adviseren om verzekerd te verzenden om eventuele schade of verlies netjes te kunnen afhandelen.

Thuisbezorging door postnl pakketdienst

U kunt uw bestelling het beste volgen via track & trace van PostNL. Hiervoor ontvangt u een link via e-mail. Indien voor 18:00 besteld en betaald is, ontvangt u nog op dezelfde dag de track & trace code. We doen ons uiterste best om pakketpost bestellingen op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd.

Niet thuis?

PostNL Pakketdienst komt gratis een tweede keer bezorgen. U kunt voor de tweede bezorgpoging zelf een afspraak inplannen bij PostNL. PostNL levert bij niet thuis ook bij de buren. Het is niet mogelijk om een bestelling te leveren op een postbus adres.

PostNL geeft aan dat mijn bestelling is afgeleverd, dit is niet het geval.

Het kan zijn dat de postbode je bestelling bij de buren heeft afgegeven. We raden je aan om bij de buren navraag te doen. Wanneer je bestelling niet bij de buren is afgeleverd, neem dan contact op met onze klantenservice.

Online gekochte artikelen retourneren

Bestellingen die afgeleverd zijn door Post NL, kunnen geretourneerd worden. U ontvangt het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten bij het retourneren van de volledige bestelling, mits het gaat om een niet compleet of defect product bij aflevering. In andere gevallen ontvangt u alleen het aankoopbedrag. Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen retour betaald.